Hoe kan ik account bevestigen?

Ik heb al meerdere keren een mail gekregen om mijn account te bevestigen. Telkens als ik op de link klik, volgt er als melding ;

E-mail verifiëren
Sorry! Er is iets misgegaan. Wij lossen het probleem zo spoedig mogelijk op. Probeer het later opnieuw.

(mail is afkomstig van deze site / bevestiging van account op deze site)

een week geleden
Amadea
een week geleden
Bedoel je met "deze site" https://www.startpagina.nl/v/? Of gaat het ergens anders over?
Ritsuka
een week geleden
Ik krijg die mail ook als ik per ongeluk mn wachtwoord op Goeie Vraag verkeerd intyp
Ikhebgeenidee
een week geleden
@Amadea: deze site = startpagina.nl/v

Geef als eerste antwoord